Χειροποίητα Γούρια για τρεις τυχερούς-ές!!!!

Μέσα από το blog θέλω να ευχαριστήσω όλους και όλες σας που έχετε αγαπήσει και στηρίξει την
προσπάθεια μου.
Όταν ξεκίνησα να γράφω τις συνταγές μου και να τις δημοσιεύω δεν περίμενα ότι θα έχει τέτοια ανταπόκριση.
Το διαδίκτυο είναι γεμάτο με πάρα πολλά sites και blogs συνταγών και για τον λόγο αυτό όταν μου το πρότειναν κάποιοι φίλοι ήμουν διστακτική.
Το αποτέλεσμα όμως με διέψευσε και διαπίστωσα...
ότι υπάρχουν αρκετοί που ενδιαφέρονται για τις συνταγές μου.
Ίσως υπάρχουν πολλοί λόγοι που αγαπήθηκε αυτό το blog  αλλά ο κυριότερος  για εμένα είναι
ότι οι συνταγές μου είναι το καθημερινό φαγητό της οικογένειας μου χωρίς πολλές φανφάρες.
Απλά και όμορφα.
Δεν προσπάθησα να εντυπωσιάσω κανέναν ούτε να το παίξω sef.
Είμαι μια γυναίκα που μαγειρεύει όπως και όλες οι γυναίκες και προσπαθώ ότι γνωρίζω να το μοιραστώ με εσάς.
Δεν θα σας κουράσω άλλο και μπαίνω στο θέμα τις ανάρτησης.
Τρεις τυχεροί-ες θα κερδίσουν από ένα εκπληκτικό χειροποίητο γούρι που είναι προσφορά από την
                               By Artemis collection
Από μια συμμετοχή στην κλήρωση κερδίζουν όσοι κάνουν σχόλιο και αφήσουν το e-mail τους
για να μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους σε περίπτωση που κερδίσουν το γούρι.
Όλα τα παλαιά και καινούρια  μέλη θα μπουν με τρεις συμμετοχές στην κλήρωση.
Ο διαγωνισμός αρχίζει σήμερα 18-10-2012 και θα διαρκέσει
 έως τις 30-11-2012
Η κλήρωση θα γίνει στις 1-12-2012 και θα αναρτηθεί την επόμενη ήμερα.
Τα έξοδα Αποστόλης είναι δικά μου(Εντος Ελλάδος).
Σας εύχομαι 
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Blog Widget by LinkWithin

7 σχόλια:

  1. Hermosooos, gracias y mucha suerte para todos.
    Gracias Dianitas Cooking por compartir tu amor, por tu familia y amigos.
    i love you lots.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Y yo tambien entro al concurso ;) jaja
    estan geniales, tu no solo tienes el arte por la cocina sino por muchas cosas.
    como una buena mexicana, luchona.
    te quiero.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Muy bonitas las casitas de la buena Suerte!!!!! y la comida ni se diga !!!!












    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dianitas Cooking, cuando hacemos la rosca de Reyes !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή