Κουνουπίδι με Πατάτες Γιαχνί!!!!

Όταν ήμουν μικρή η αλήθεια είναι ότι δεν μου πολύ άρεσε το κουνουπίδι, η μητέρα μου το μαγείρευε με διάφορους τρόπους και πάλι εγώ γκρίνιαζα, αλλά το έτρωγα πάντα.  Μεγαλώνοντας έμαθα να εκτιμώ αυτό το υπέροχο δεντράκι, με της τέλειες φουντίτσες, κάπως έτσι τα παρομοίασα στα παιδιά μου και έμαθαν από μικρά να το τρώνε.  Σήμερα είναι ένα από τα αγαπημένα τους φαγητά.


Υλικά
1 μέτριο κουνουπίδι
5 μέτριες πατάτες κομμένες κυδωνάτες
1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο
1 κουτί χυμό ντομάτας (passata)
2 φύλλα δάφνης
αλάτι, πιπέρι, 1 κ.γ. ζάχαρη
1/2 φλυτζ. του καφέ ελαιόλαδο


Εκτέλεση
Χωρίστε το κουνουπίδι σε φουντίτσες, αν είναι πολύ μεγάλες κόψτε τα στη μέση.
 Βάλτε το ελαιόλαδο σε ένα βαθύ τηγάνι σε μέτρια θερμοκρασία και σοτάρεται για 2-3 λεπτά το κουνουπίδι
 προσθέστε τις πατάτες και ανακατέψτε για 2 λεπτά
 ρίξτε το κρεμμύδι και το σκόρδο, ανακατέψτε για άλλα 2-3 λεπτά
 και προσθέστε το χυμό ντομάτας και 1 ποτήρι ζεστό νερό
 βάλτε, αλάτι, πιπέρι, τη ζάχαρη και τη δάφνη, σκεπάστε το και αφήστε το να μαγειρευτεί για 30 λεπτά σε μέτρια θερμοκρασία
Μην ανακατεύετε το φαγητό όσο μαγειρεύετε, απλά κουνιστέ τη κατσαρόλα, για να μη διαλυθεί το κουνουπίδι.  Σερβίρετε αν θέλετε με ένα κομμάτι φέτα και πάρτε αρκετό ψωμάκι.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...Dianita!!!
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου